♥ valborg

valborg var en riktigt trevlig kväll!  vi hade gäster och det var fam karlsson, och Lia åt också här. efter det var det fixfixfix, så att man såg lite fin ut när det är valborg. när vi var klara ringde hanna och bad oss komma till parken. och kvällen, spenderade jag med Lia, hanna, karro & bea. det var riktigt mys tjejer!  även fast vi inte hände ihop så mycket på slutet. vi gick till södra och kollade lite, men vi drog oss tillbaka till parken sen. där träffade man en massa trevliga människor som man kände igen, och några man lärde känna lite. det var trevligt!  bea, jag & karro gick och tittade förbi borgmästarholmen ett tag , där våra andra kära vänner höll hus. sen var det parken resten av kvällen. jag måste bara säga att jag hade en underbart trevlig och rolig kväll! tyvärr så tog vi aldrig några bilder :((( .
P&K

moi                                Lia
 

Kommentarer
Postat av: fanny

bli medlem nu!

för att få presentkort på en valfri affär helt gratis.



allt du behöver göra är att samla poäng vilket också är helt gratis!



hur enkelt som helst!



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort



gå in på: http://www.freestreet.se/?r=12180

2009-05-02 @ 15:17:15
URL: http://steisjofanny.blogg.se/
Postat av: Lia

jag ser ut som en gås , men jag älskar dig !!!

2009-05-03 @ 13:10:40
URL: http://iimpressive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0