♥ today

Detta blir ett kort inlägg...
Idag hade vi kemiprov i skolan ;s ... det kändes ändå som det gick hyffsat bra, även fast jag suger i det ämnet.
Skoldagen såg annars helt vanlig ut, och efter skolan gick jag och Lia upp till hennes mammas jobb och hämtade pengar. Sedan gick vi ner på stan och jag köpte en ny t-shirt till dansuppvisningen , fförlååt celiah.. men det blev lika som din :(( hoppas du inte har något emot det , men den var ju bara så jävla ball och snygg så jag var tvungen att ha den! :D
vi kommer se skitsnygga ut på scen , eller hur C? ;)
Lia köpte också en t-shirt som var skitsnygg! Vi mötte söta Malin och drog vidare till café pelikan och Lia och jag satt kvar och fikade till halv sex ;o.. det va mys! Vi va hos mig en stund och sen åkte hon hem.
Nu ska jag kila in i "tha shower"
puss&kram 

Kommentarer
Postat av: hannis

sv: haha det var ju helt jävla sajjk ;p

det måste bli bra nu, okej? <3

2009-05-10 @ 16:50:06
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0