♥ onsdag

dagen har varit en ganska rolig dag. den började med att jag vaknade upp tidigt :(( . jag skulle ut med vovven, men hon ville inte ut. då var det ganska fint och soligt ute , så jag tänkte att jag kunde lägga mig i solen och schteeeeka. efter ungefär fem minuter låg jag där och sedan blev det alldeles mulet. då gick jag in och sen ut med vovven igen. sen började det regna. jag spenderade dan på stan med hubbie , jag lämnade tillbaka en kjol och ett linne på åhléns och köpte en ny plattång :)). sen gick vi till h&m och där shoppade hubbi förfullt , och jag köpte underkläder , jättesöta! :)
sen gick vi hem till "moi" ett tag, sen vidare till coop. tack för en skrattretande dag hubbie hjärtat! :)

nu sitter jag här alldeles själv framför datan och dunkar musik. senare ska jag träffa lulle hos mig, hihi :)

puss&kram 


Kommentarer
Postat av: Lia

det va jätte kul idag ! :) har alltid kul meeerej!

2009-05-20 @ 22:47:23
URL: http://iimpressive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0