love is like the wind, you can't see it, but you can feel it

just nu sitter jag har och ska snart börja byta om till min fotbollsträning, :)))
efter skolan idag, gick jag hem och la mig på balkongen och solade hela dan. det var gryyymt underbart! jag låg där i tre timmar , haha. jag vill verkligen få färg nu och bli brun & fin ,
me like.
pluggandet gå väl ganska bra , jag pluggade i solstolen och jag ska plugga mer sen när jag kommer hem. har liksom svenska prov imorrn. :(( efter träningen sen ska jag hem direkt och kolla på mitt favvo program "90210". så jävla sjukt bra! love it!
när jag får tid sen nåndag så ska jag göra om bloggen lite. göra den lite sommrig och fin med mycket fina färger så att den inte ser så dyster ut. (y) headern ska ändras också , texten och nästan alltihopa. det får ni inte missa sen ;).
tyvärr så har jag bildbrist just nu , men jag ska försöka att pressa kameran och ta massvis med foton nu så att jag kan göra headern fin osv!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0