♥ Lördags

Just nu är jag väldigt dålig på att blogga :(( ... förlåååt ... Jag ska bättra mig! Promise!
Men men, som rubriken visar så ska jag berätta lite om jag vad jag gjorde i lördags. Jag gick upp ganska tidigt för jag ville som sagt sola i det vackra underbara vädret! Sedan vid tvåtiden gick jag till dansen, som var den sista lektionen för den här terminen :(( , jag äälskar ju att dansa! Därför blir jag extra happyy när jag vet att det är dasuppvisning nästa lördag den 9/5! Det ska bli superskoj!
Dansen var slut kl tre. Då gick Lia och jag vidare hem till mig och färgade mitt hår (utväxten) det blrev ganska ljust , men ändra jättefint! Tack för hjälpen Lia! När jag hade käkat så cyklade vi till coop för Lia skulle också köpa hårfärg. Vi cyklade därefter vidare till henne och hon färgade sitt hår. Det blev mycket ljusare än innan, och det var väldigt fint!
När vi var klara oså , bestämde vi oss för att träffa Lulle och dom en stund. På vägen till norrköp där vi skulle möta dom , tog vi en massa foton. Vi var inte med dom så länge , men under den tiden så träffade vi på sötnosarna Vivianne, Cornelia & Celiah :)). Vid halv elva tiden gick jag och Lulle med Lia hem, och kvällen slutade med lite mys hos honom :)).
ps. tack för er alla som läser min blogg! 

  
  
 
  
  
TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi mys hos lulle:D

2009-05-06 @ 21:46:47
Postat av: Anonym

en trevlig kväll, 99 bilder på dig själv och en bild på resten.

2009-05-11 @ 15:08:52
Postat av: antifjotris

WOOOOOW! coola brudar som lägger sig på vägen och tar bilder.. ni har säkert druckit alkohol också.. fett colla asså lixom ba., ni e inte fjortissar någonstans det tror jag inte.. ni e skit normala och inte fjortisar!!

2009-05-15 @ 15:20:41
Postat av: hahaha

joo de e visst fjortisar ser du väl! hahah vilka skön männsikor det finns men fjortisar är dom helt klart!! FJORTIS

2009-05-15 @ 15:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0