♥ förlåt :(

förlåt förlåt förlåt! :(((
jag är heeeemskt dålig att blogga på sistone.. sorry :((  jag lovar att jag verkligen ska bättra mig!
iallafall så har jag varit sjuk hela denna vecka , buhuu ;( men nu är jag på bättrings vägen och jag är frisk igen, fast väldigt förkyld fortfarande. men iallafall så vill jag berätta lite som har hänt nu på den senaste tiden :)) hihi.

9/5 - dansuppvisning på roslagsskolan, MOVEMANIA.  det var verkligen skit skoj att dansa två nummer in för mer än 300 pers! det gick faktiskt ganska bra för mig, förutom att jag gjorde lite fel en gång ;) hahahaha
på kvällen gick jag och hubbie ner i parken och hade picknick där , det var mys!

16/5 - konfirmation i kyrkan. jag konfirmerades och många i släkten var och kollade på. efter konfirmationen gick vi hem till mig och åt buffé som mammsen hade gjort , mums så gott det var! jag fick jätte fina presenter också: en moppehjälm, smycken, skor, pengar, presentkort & blommor :)) jag blev jättenöjd och glad! på kvällen sen var det melodifestivalen och norge vann :D hhihi.

9/5
  
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0