♥ ready, set, don't go

idag har jag varit nere på stan med pappsen och köpt nya fotbollsskor & benskydd. ÄNTLIGEN NYA! det behövdes verkligen. för både mina skor och benskydd har blivit skit utnötta. medan vi ändå var på stan köpte jag hårband också. ett svart & ett vitt. ikväll ska jag till uppsala med fotbollslaget, och spela en dm-match på konstgräs mot enköping. matchen börjar kl 20.00 så jag lär väl komma hem vid 23.00 ungefär. hoppas att det går bra för oss!
imorgon ska laget träffas uppe på f&s och gå på spinning, efter det ska vi duscha och käka lunch där oså. sen ska vi ha möte om resan till barcelona som vi ska åka nu på tisdag (21/4) . härligt va tjejer? UNDERBART!
jag längtar verkligen! vi kommer ha så fett med skoj asså. goodbye sweden, and hallo spain!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: sara i

var köpte du hårbanden? :)

2009-04-19 @ 14:26:23
URL: http://saraivarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0