♥ hemma igen

hej igen alla bloggare som läser min blogg!
nu är jag hemma i sverige igen , och resan till barcelona var underbar!
det hände verkligen jättemycket där nere. det var skratt, tårar, upplevelser och massa, massa annat!
vi kom hem till norrtälje, vid f&s i lördags kl 17.30 ungefär, då var mamma där och hämtade mig, och hon tog emot mig med en stor jättekram , haha
idag så det en trist dag i skolan...som vanligt...
men efter skolan gick jag hem och la mig på balkongen och schteeeeeeeeekte i solen , fast det knappt var någon sol. men det hindrar inte mig för att slänga mig i solstolen och bara njuta!
vid halv fyra tiden så hoppade jag på cykeln min och cyklade till mammas jobb, jag mötte upp henne där och sen drog vi till u-mottagningen.ikväll så ska jag på filosofiskt café med mamma, det är med konfirmationen. men nu ska jag ta och fixa en ny header , så ciiiiiiao!

gaaaalen bild


Kommentarer
Postat av: hanna

om det är en galen bild asså :o shit ;)

2009-04-28 @ 21:39:04
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0