♥ dagen's

skolan var seeg och väldigt lång , kändes det som iaf..
långa lektioner och lite rast , det är inge vidare ,
efter skolan stannade jag & Lia kvar , eftersom vi skulle göra prov.
hon hade missat vårat ordspråksprov , och jag franska revolutionen... BORING!
menmen , det kändes ganska bra iaf . :)
när vi var klara med proven så cyklade vi ner på stan, för att jag skulle köpa stay up's... hihii , jag ska använda dom imorrn när det är volleybollturnering + maskerad. jag ska vara en polis ;) haha
efter stan skulle Lia hem och då åkte jag också hem och bakade chokladmuffins!  ååå va det är smaskigt!
kl 19 var det dags för ännu en gudstjänst, jag är tvungen att gå för att jag måste få ihop mina konfa poäng.
därefter var det fotbollsträning , den var faktiskt riktigt skojig! tiden bara rann iväg! :D
nu ska jag slänga mig i sängen och smsa lite med min älskling :)
puss&godnatt

dagen's                             poliskläderna                 fotbollsträninigen
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0