♥ 6 april

denna dag har varit en lugn dag. i skolan så hände det inte något speciellt. det var en vanlig måndag, vi slutade 12.55 som alltid på måndagar , hihihi (a)
efter skolan gick Lia & jag hem till mig och fikade med rulltårta och o'boy, muuums!
sen skulle Lia på utvecklingssamtal, och då gick jag ut med vovven min.
jag har pluggat lite till Franska Revolutionen, som jag ska ha prov på imorrn. jag missade det provet för att jag var sjuk.
men nu ska jag kila iväg och göra en cappuccino, och slänga min framför tvn!
byyyyyyye

cappuccino - daim                      dagen's jullan
          

Kommentarer
Postat av: Lia

pusspusspusspusspusssssssssss

2009-04-06 @ 18:32:56
URL: http://iimpressive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0