♥ 090418

hallååå
det var ett tag sen jag bloggade , förlåt för det. men man har haft så mycket att göra nu när det lov.
i tisdags åkte jag med pappsen och brorsan min till sthlm för att vi skulle till doktorn där. och efter det åkte vi till täby centrum och shoppade för fullt! eller... JAG shoppade för fullt! ;) det kommer lite bilder på vad jag köpte sen.
i onsdags åkte jag med lulle till sthlm och sov hos hans pappa där. vi åt på tacobar i kungshallen , spelade guitarhero, som var väldigt svårt eftersom att jag aldrig hade kört det förut! vi kollade på tv och film resten av kvällen sen. myspys!
i torsdags vaknade vi och la oss i soffan och kollade på massa avsnitt av "vänner", åå va jag älskar det programet!
till brunch lagade vi våfflor och mumsade i oss. sen var det dags för mig att prova på spelet wii , det var jätteskoj!
vi tog sen 20.30 bussen hem , och var hemma vid 21.30 ungefär. resten av torsdagskvällen var bara en slapp kväll framför tvn. :)
igårkväll var det mys och grillning på borgmästarholmen, eller BMH som juliorna kallar det. det var trevligt folk som var där och hade det mysigt!

-nudie jeans - JC                     tröja - gina tricot
  
                               tunika - gina tricot
  
bikini - H&M      skor-Din Sko  örhängen-gina tricot 
 
puss&kram


Kommentarer
Postat av: E

snyyygga stuff :D<3

2009-04-25 @ 11:45:27
URL: http://guldklimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0