♥ 090404

hhej alla söta & rara bloggläsare.

idag kommer jag dra till dansen 13.45-15.00, efter det ska jag upp till flygfyren och sälja bröd med fotbollen..

men det kan bli kul om nån kommer och hälsar på när jag är där. =)

min tid är mellan 15-18 ikväll , så det är bara komma dit och träffa mig lite , hhihihi (a)

när jag kommer hem efter att ha stått och sålt bröd som en random , så ska jag hem och då ska vi grilla!

åå va det ska bli gött , och det känns verkligen att det är vår och närmar sig sommaren, UNDERBART!

sen på kvällen ska jag kila hem till sötnosen Lia , och vi ska ha det mysigt, svulla glass, kolla på någon film, och snacka lite seeecrets... hihihhihi

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0